close

這首詩歌總是帶給我一股很安定的力量
在無力、孤單的時候
最需要的就是神的話語


歌詞 Lyrics


主每一日對我說話,祢生命的話語
顯明祢心親愛聖靈,教我生命之道
開我眼使我看見,提升我的靈使我歡唱
祢的話使我能再次擁有新的生命
我需要,我需要祢生命的話語

Speak to me, my Lord Jesus.
I need Your words of life
Reveal to me Holy Spirit,
teach me Your ways of life
Touch my eyes so I can see
Lift my soul so I can sing again
Sing the Lord so I can live again
just by Your words
Speak to me, speak to me
I need Your words of life

arrow
arrow

    iamcheniris 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()